1. Definicje
  1. “Serwis” – deweloper24.pl – strona główna i wszystkie podstrony
  2. “Wydawca” – właścicielem serwisu jest CAMP7 Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku.
    Fromborska 13e/2 80-389 Gdańsk. NIP: 584 272 73 72, KRS: 0000421118
  3. “Porównywarka kredytów” – widget umożliwiający porównanie kilku kredytów jednocześnie. Porównywarka jak i wszystkie jej dane należą do zewnętrznego dostawcy.
  4. “Użytkownik” –  osoba/podmiot dodający ogłoszenie do serwisu deweloper24.pl
  5. “Ogłoszenie” – wizytówka i inwestycje dodawane przez użytkownika
  6. “Obsługa serwisu” – osoby upoważnione do kontaktowania się z ramienia serwisu
  1. Postanowienia ogólne
  1. Zabronione jest jakiekolwiek działanie ingerujące w oprogramowanie serwisu deweloper24.pl
  2. Zabronione jest dodawanie do Serwisu deweloper24.pl jakichkolwiek treści naruszających obowiązujące przepisy prawa, zasady współżycia społecznego lub dobra osobiste.
  1. Dodawanie Ogłoszenia
  1. Deweloper może posiadać maksymalnie do 3 inwestycji w serwisie. Każda następna inwestycja będzie płatna dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem serwisu.
  2. Za treść ogłoszenia oraz zdjęcia odpowiada użytkownik dodający
  3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na zdjęciach jakichkolwiek treści
  4. Niedopuszczalne jest umieszczanie w ogłoszeniach danych teleadresowych, a także adresów stron www
  5. Ogłoszenie będzie emitowane bezpłatnie przez okres 12 miesięcy od daty dodania, po upłynięciu tego okresu zostanie wysłana w formie e-mail niezobowiązująca oferta przedłużenia wizytówki w serwisie deweloper24.pl przez obsługę serwisu www. W czasie okresu bezpłatnego, użytkownik może zrezygnować w każdej chwili z wyświetlania ogłoszenia kontaktując się z obsługą serwisu
  6. Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie materiałów zawartch w serwisie deweloper24.pl jest zabronione.
  7. Użytkownik zgadzając się na emisję ogłoszenia, wyraża zgodę na równoległą i późniejsza publikację.
  8. Użytkownik chcący dodać ogłoszenie kontaktuje się z działem obsługi serwisu deweloper24.pl pod adresem email: kontakt@deweloper24.pl.
  9. Na wskazany adres e-mail obsługa serwisu przesyła formularz, za pomocą którego użytkownik dodaje ogłoszenie.
  10. Obsługa może odmówić dodania ogłoszenia jeśli te jest sprzeczne z regulaminem, narusza prawo lub dobra osobiste osób trzecich
  11. Dodawanie ogłoszeń jest całkowicie darmowe.
  1. Edycja ogłoszeń i aktywacja
  1. Serwis nie daje możliwości samodzielnej edycji ogłoszeń, uprawniona do tego jest jedynie obsługa serwisu deweloper24.pl
  2. Edycja ogłoszenia (do 3 razy w ciągu 12 miesięcy) jest darmowa.
  3. Aktywacja ogłoszenia może potrwać do 14 dni i odbywa się “ręcznie” przez obsługę serwisu
  4. Aktywacja ogłoszenia jest bezpłatna
  1. Odpowiedzialność
  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność, rzetelność, prawdziwość ogłoszeń dodanych przez użytkowników.
  2. Serwis ma prawo do usunięcia ogłoszenia, które jest sprzeczne z regulaminem lub prawem polskim w przykładowych sytuacjach:
    – zawierają treści uznawane jako obraźliwe
    – naruszające prawa autorskie
    – naruszające dobra osobiste
  3. Serwis nie odpowiada za brak zainteresowania ogłoszeniem
  4. Serwis nie odpowiada za ataki osób trzecich oraz działanie siły wyższej w przypadku, których wyświetlanie ogłoszeń może zostać wstrzymane.
  5. Serwis może skrócić bezpłatny okres abonamentowy i zaniechać wyświetlania ogłoszenia bez informowania i podania powodu.
  1. Polityka prywatności
  1. Administratorem danych osobowych jest spółka CAMP7 sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, 80-389 Gdańsk.
  2. Serwis deweloper24.pl może przechowywać informacje udostępnione przez użytkownika w trakcie dodawania ogłoszenia do komunikowania się, wysyłania ofert handlowych lub newsletterów itd.
  3. Serwis gromadzi dane użytkowników odwiedzających za pomocą ogólnodostępnego narzędzia Google Analytics.
  4. Pliki “Cookies” – niewielkie pliki tekstowe przechowujące dane lokalnie na komputerze umożliwiający między innymi pomiar oglądalności serwisu. Użytkownik może je zablokować lub ograniczyć bezpośrednio w ustawieniach przeglądarki
  5. Serwis Deweloper24.pl zobowiązuje się do nie wypożyczania i nie sprzedawania danych osobowych użytkowników.
  1. Wykorzystanie danych – wydawca może wykorzystywać i gromadzić dane w celach:
  1. dostosowywanie oferty i reklam
  2. monitorowanie aktywności
  3. kontaktowanie się z użytkownikami poprzez e-mail i telefon

Wydawca może udostępnić dane w celach badawczych, lub podnoszących atrakcyjność reklam: agencji reklamy oraz instytucjom badawczym.

  1. Kontakt

Kontakt z serwisem deweloper24.pl:

+48 884 977 688

Gdańsk, al. Grunwaldzka 411
V Piętro – Alchemia Aurum

RODO

1. WSTĘP

W firmie CAMP7 Sp. z o.o. szanujemy i chronimy prywatność naszych użytkowników. Robimy wszystko, aby nasze działania związane z danymi osobowymi były maksymalnie transparentne.

Niniejsza Informacja o prywatności zawiera wyjaśnienie metod pozyskiwania i wykorzystywania danych osobowych użytkowników. Na potrzeby Informacji o prywatności terminy „my”, „nas” oraz „nasz” odnoszą się do firmy CAMP7 Sp. z o.o..

Od czasu do czasu niniejsza Informacja o prywatności może ulec zmianom. W związku z tym przed każdym skorzystaniem z naszych usług należy sprawdzić, czy jesteśmy zaznajomieni z jej najnowszą wersją.

2. O NAS

Niniejsza strona internetowa należy do firmy CAMP7 Sp. z o.o. i jest przez nią obsługiwana. Firma CAMP7 Sp. z o.o. jest również kontrolerem danych osobowych pozyskanych poprzez tę stronę internetową oraz innymi sposobami.

Wszelkie pytania dotyczące Informacji o prywatności oraz wnioski związane z dochodzeniem swoich praw należy zgłaszać, korzystając z danych kontaktowych poniżej.

CAMP7 Sp. z o.o.
Grunwaldzka 411
80-309 Gdańsk
Polska
Tel: +48 884977688

3. POZYSKIWANE I PRZETWARZANE DANE OSOBOWE

Pozyskujemy dane osobowe użytkowników:

  • Podczas wysyłania zapytań lub umawiania wizyt za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, Podczas wysyłania zapytań lub umawiania wizyt za pomocą formularza w innych serwisach np.: Facebook, zakupów na stronie internetowej, zarejestrowaniu konta na stronie internetowej, zamówienia materiałów marketingowych lub zapisie na newsletter.
  • Podczas odwiedzenia naszej strony internetowej i po zaakceptowaniu polityki plików cookie.
  • Podczas wysyłania do nas e-maila, kontaktu telefonicznego lub listownego, po odwiedzeniu jednego z naszych oddziałów lub przekazaniu nam danych w jakikolwiek inny sposób, łącznie z kontaktem za pomocą mediów społecznościowych, jak Facebook lub Twitter.
  • W przypadku kredytu hipotecznego użytkownik wyraża także następujące zgody:
    – Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Open Finance S.A., niezbędnych w celu oferowania produktów i usług podmiotów współpracujących z Open Finance S.A., w szczególności w ramach pośrednictwa Open Finance S.A. polegającego na przedstawianiu form inwestowania środków finansowych, prezentowaniu oferty kredytowej oraz ofert ubezpieczeniowych.
    – Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Open Finance S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33, informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    – Wyrażam zgodę na marketing bezpośredni przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, fax) i automatycznych systemów wywołujących przez Open Finance S.A. Zgoda może zostać wycofana w każdym czasie.

Przetwarzamy niżej wymienione dane osobowe:

  • Imię, nazwisko, tytuł, adres, numer telefonu, adres e-mail;
  • Informacje o korzystaniu z naszych linii obsługi klienta oraz odwiedzanych oddziałach.
  • Informacje przekazane podczas kontaktu z nami za pomocą wiadomości e-mail, wysyłanej korespondencji, rozmów telefonicznych, osobiście lub poprzez stronę internetową, np. w formie komentarzy lub zapytań dotyczących produktów i usług.

Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby dane osobowe, które przetwarzamy, były zawsze poprawne. Nieustannie też będziemy uaktualniali te dane. Jako, że nasze usługi są zależne od poprawnych i aktualnych danych osobowych, zależy nam na informacji o wszelkich zmianach dotyczących danych osobowych. W celu powiadomienia nas o zmianach, prosimy o skorzystanie z naszych danych kontaktowych.

4. W JAKIM CELU ZBIERAMY I WYKORZYSTUJEMY DANE OSOBOWE KLIENTÓW I JAKA JEST DO TEGO PODSTAWA PRAWNA

Wykorzystujemy dane osobowe w niżej wymienionych celach:

  • Przetwarzanie i odpowiadanie na wysyłane do nas zapytania, wnioski i skargi, zgodnie z naszym uzasadnionym prawem do odpowiadania naszym klientom.
  • Świadczenie usług i dostarczanie produktów zamówionych i/lub zakupionych przez klientów oraz komunikacja z klientem dotycząca usług lub produktów. Wykonujemy to, co konieczne, aby wywiązać się z umowy z klientem. Wynika to z uzasadnionego prawa do prowadzenia firmy oferującej produkty i usługi w sektorze protetyki słuchu.
  • Aktualizacja rejestrów i audyty, zgodnie z naszym uzasadnionym prawem i/lub w przypadku wymogów prawnych.
  • Ochrona przed oszustwami i ich wykrywanie, łącznie z określeniem i wykonaniem roszczeń prawnych oraz obrona przed nimi, zgodnie z naszym prawnie uzasadnionym interesem.
  • Wypełnienie zaleceń organów prawnych i dostosowanie się do przepisów, w sytuacjach, kiedy istnieją wymogi prawne oraz tam, gdzie leży to w naszym prawnie uzasadnionym interesie.
  • Analiza trendów i profili, aby wypełnić nasze uzasadnione prawo do poprawy, modyfikacji, personalizacji i ulepszenia naszych usług oraz metod komunikacji dla dobra klientów.
  • Wykonywanie badań satysfakcji klientów, aby wypełnić nasze uzasadnione prawo do poprawy, modyfikacji, personalizacji i ulepszenia naszych usług oraz metod komunikacji dla dobra klientów.
  • Rekomendowanie produktów i usług, które według nas będą odpowiednie dla klienta. Tego typu rekomendacja jest zgodna z naszym uzasadnionym prawem do przeprowadzania marketingu bezpośredniego wśród naszych klientów. W sytuacjach, gdzie korzystamy z danych zdrowotnych lub metod elektronicznych (np. e-mail), tego typu działania prowadzone są przy sprecyzowanej zgodzie klienta.
  • W celach marketingowych, dane mogą być przekazane partnerom CAMP7 Sp. z o.o. celem zapisu na zewnętrzne usługi np.: kredyt hipoteczny lub kontakt z deweloperem.

5. W JAKI SPOSÓB UDOSTĘPNIAMY DANE OSOBOWE KLIENTÓW

Nie wypożyczamy czy upubliczniamy w żaden inny sposób danych osobowych klientów, z wyjątkiem przypadków opisanych w niniejszym dokumencie lub w informacji podanej w trakcie pozyskiwania danych.

Dane osobowe mogą zostać przekazane firmom partnerskim, w celu dostarczenia, dalszego rozwoju i poprawy naszych produktów i usług.

Dane osobowe mogą zostać również przekazane naszym usługodawcom w celu wykonania następujących zadań:

  • wsparcie w administrowaniu lub pracach naprawczych strony internetowej;
  • organizacja dostaw oraz projektowanie produktów lub administracja firmy;
  • wsparcie w kampaniach marketingowych;
  • prowadzenie linii obsługi telefonicznej;
  • udostępnianie elektronicznych lub rzeczywistych usług lub systemów magazynowych.

Dane osobowe będą udostępnione tylko w tych przypadkach, jeśli będzie to konieczne, aby usługodawca mógł wykonać zlecone przez nas zadanie. Nasi usługodawcy nie mogą przetrzymywać lub wykorzystywać dane osobowe naszych klientów w żadnym celu. Ponadto, nałożony zostanie na nich obowiązek zapewnienia ochrony i poufności danych.

Dane osobowe mogą zostać udostępnione wybranym podmiotom zewnętrznym, jak organy ochrony porządku publicznego, władze prawne czy pozostałe profesjonalne ciała doradcze w sytuacjach, kiedy zostanie na nas nałożony taki obowiązek w celu dostosowania się do wymogów prawnych. Może się tak również zdarzyć, jeśli jest to w naszym prawnie uzasadnionym interesie lub w celu wykonania lub zastosowania Warunków używania naszej strony internetowej oraz wszystkich umów zawartych z klientem lub jego firmą.

6. PRZESYŁANIE DANYCH DO STRON TRZECICH

Aby dostarczyć nasze produkty i usługi, możliwe, że dane będą przekazane innym firmom, w tym firmom spoza UE/EOG.

W przypadku przetwarzania danych poza granicami UE/EOG wprowadzimy odpowiednie środki techniczne oraz organizacyjne, aby odbywało się to zgodnie z wymogami właściwych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, wraz z zapewnieniem ochrony praw podmiotu danych. Transfer danych osobowych odbywa się zgodnie ze standardowymi klauzulami umownymi Komisji Europejskiej, które według tego organu zapewniają wystarczającą gwarancję ochrony prywatności, podstawowych praw i wolności oraz umożliwiają dochodzenie praw z tym związanych.

7. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE OSOBOWE KLIENTÓW

Przechowujemy dane klientów wyłącznie przez okres konieczny z uzasadnionych względów biznesowych lub prawnych, w tym również w celu zachowania zgodności z właściwymi przepisami. Kiedy dane osobowe nie będą już wymagane do wypełnienia celu, w jakim były pozyskane, przetwarzane i przechowywane, zostaną usunięte. Zachowamy dane osobowe, do których przechowywania jesteśmy zobowiązani przepisami prawa.

Więcej szczegółów dotyczących polityki przechowywania można uzyskać, korzystając z danych kontaktowych umieszczonych powyżej.

8. ZABEZPIECZENIE

Wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych przed przypadkowym utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem oraz przed dostępem osób niepożądanych.

Gdyby nastąpiło naruszenie zabezpieczeń, które może skutkować wysokim zagrożeniem dla praw klienta, np. kradzieżą tożsamości, dyskryminacją wobec klienta, utratą dobrego imienia lub innymi niedogodnościami, klienci będą poinformowani o zaistniałej sytuacji bez zbędnej zwłoki.

9. PRAWA DOTYCZĄCE PRYWATNOŚCI

Klient ma prawo wnioskować w każdej chwili o udostępnienie własnych danych osobowych, które są przetwarzane, informacji o pochodzeniu tych danych oraz celu, w jakim są wykorzystywane. Ponadto, ma prawo wiedzieć przez jak długo dane będą przechowywane i komu są udostępniane. Na prośbę klienta możemy udostępnić dane osobowe (wraz z kopią), które przechowujemy na jego temat. Dostęp klientów może zostać ograniczony ze względu na zapewnienie ochrony prywatności innych klientów, tajemnic handlowych oraz prawa do własności intelektualnej. Klient ma również prawo do przenoszenia danych. W przypadku podejrzenie klienta, że przetwarzane przez nas dane osobowe są niedokładne lub niekompletne, ma on prawo wnioskować o korektę. Prosimy o kontakt i informację, w jaki sposób poprawić dane.

W niektórych przypadkach mamy obowiązek usunąć dane osobowe klienta. Może się tak zdarzyć po wycofaniu zgody klienta. Klienci, którzy uważają, że ich dane osobowe nie są już potrzebne do wypełnienia celu, w którym zostały pozyskane, mają prawo do wnioskowania o ich usunięcie. Można również skontaktować się z nami w przypadku przekonania, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem lub innymi obowiązkami wynikającymi z przepisów.

W przypadku wniosku o poprawę lub usunięcie danych osobowych sprawdzimy, czy wszystkie wymagane warunki zostały spełnione. Jeśli wynik dochodzenia będzie pozytywny, przeprowadzimy modyfikację lub usunięcie danych bez zbędnej zwłoki.

Klient ma prawo nie zgodzić się na przetwarzanie swoich danych osobowych. Klient ma również prawo nie zgodzić się na wykorzystanie danych osobowych w celach marketingowych. W takich wypadkach należy skontaktować się z nami, korzystając z danych wypisanych na górze niniejszej Informacji o prywatności. Jeśli uznamy, że niezgoda jest uprawniona, zakończymy proces przetwarzana danych osobowych.

10. PRAWO DO ZAŻALENIA

W przypadku wątpliwości dotyczących sposobu przetwarzania przez nas danych osobowych, należy się z nami skontaktować. Odpowiemy na zapytania i, jeśli okaże się to konieczne, podejmiemy działania zapewniające zgodność praktyki z naszymi zobowiązaniami. Jeśli klient nie jest nadal zadowolony ze sposobem korzystania przez nas z danych osobowych, istnieje możliwość zgłoszenia zażalenia w odpowiednim krajowym urzędzie ochrony danych. Urzędem zajmującym się ochroną danych osobowych w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO). Można się z nimi skontaktować, korzystając z poniższych danych: UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, fax. 22 531 03 01, e-mail: iod@uodo.gov.pl.

11. OCHRONA PRYWATNOŚCI DZIECI

Stworzyliśmy odpowiednie procedury dla dzieci, jednak ta witryna nie jest przeznaczona ani stworzona dla dzieci poniżej 13 roku życia. Nie gromadzimy danych osobowych klientów, co do których wiemy, że nie ukończyły 13 roku życia.

12. STRONY INTERNETOWE PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH

Na stronie internetowej mogą być zamieszczone odnośniki do stron innych firm i instytucji. Niniejsza Informacja o prywatności nie ma zastosowania w przypadku stron podmiotów trzecich. Zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z podmiotami odpowiedzialnymi za te witryny internetowe w celu uzyskania informacji dotyczących zbierania przez informacji i polityki w zakresie ich dystrybucji.

 

Share This